Wednesday, May 13, 2009

romansa restaurant & cafe

-romansa alexandria yasir arabic terletak di kawasan mandarah 15 minit ke pantai,,10minit dari mumtazah brhampiran mumtazah 20 minit dari kulliah banat al azhar( cawangan alexandria)

- sejarah - siapa sangka hasrat mnjadi kenyataan selama 5 tahun dahulu kira2 tahun 2004 mula2 mnjejaki kaki ke bumi mesir ini,,hari ini tercapai,, pertama kali dtg ke mesir,,aku trus ke rumah kakak kandung ku (sumaiyah) kuliah al-azhar tahun 3 fakulti luqah arabiah.. tanpa dia aku xmgkin dtg ke alexandria kira2 5 tahun dulu,,dan dia juga yg mngenalkan aku selok belok alexandria,,masyallah begitu cantik skali pantainya mnyusuli jalan raya dan rumah2 flet di sepanjang perjalanan,, dan bisa mnghilangkan stress bgi sesiapa yg ke sini,, orgnya2 agak sopan dan tertip,, siapa aje yg dtg sini bisa hilangkan tension study atau apa2 segala masalah,, n aku pernah mau tinggal di alex,,tpi malu jika ditanya tak ada tujuan,, n romansa ini segala2nya mmberikan aku harapan tinggal di alex,, n pernah jugak aku impikan utk berbulan madu di alex,,hehehe

1 comment: